Tuesday, March 20, 2007

给简大奶的流言

hey gail I can't leave chinese message on my tagboard so I leave it here for you , miss you oh!!!~

"喂简大奶, 明明就是你不对嘛去你的竟然给老娘答泰国人哈哈,
不要以为叫阿泰的人都是泰国人啊哈哈哈。。。=)
可恶的家伙!!!!!"


还有啊听短脚凤凰说你报名当空姐啊,
加油啊简大奶你的奶都已经那么大
(看吧我还特地强调了你可以成功的主因叻感动吧哈哈!!!!!)
所以我相信你是可以做到的
不论做什么工作啊
都要确保自己开心enjoy
那就足够了
Gambate Chien Nu Shan!!!
你一定可以做到!!!!!...=)

2 comments:

Anonymous said...

aiyo
明明就有泰國血統 你又不是沒來過台灣
又不是沒看過台灣的泰勞
口音跟你一模一樣的
你還硬坳

聽說你看到我的自拍時噴飯
還是紮實的噴飯
阿後
我要繼續拍下去
我老公可是愛的很 好嗎
我決定了 把存要去馬來西亞的錢拿去買相機卡贏

我以後要岐視泰國人

Anonymous said...

hey Chien Nu shan,

Don't angry ah haha, it's just kidding mah haha coz you know, no people will take soooo many self-potrait for themself mah ain't it?1st time i see soo many self-potrait of people.

And ya, HOW SAD to hear you said you want to use all money to buy memory card and don't wanna come Malaysia, -(

I am just kidding, don;t get angry ok, take care and I still hope to see you in Malaysia, or you come Malaysia I buy memory card for you ok, what do you think about the deal haha???

Waiting for you and gigi to come Malaysia
SuZanne